FAQ (Pomoc)

Oto lista najczęsciej zadawanych nam pytań oraz odpowiedzi na nie.

Pytanie 1: Jak dodać firmę do katalogu firm?
Odpowiedź: W celu dodania firmy do naszego katalogu firm należy odszukać na stronie głównej okienko opisane jako „katalog firm”, jest o­no umiejscowione po prawej stronie serwisu. Tam znajduje się napis „dodaj firmę”. Można to też zrobić klikając w poniższy link
http://www.zbiorniki.com.pl/index.php?go=firm&&dodaj=tak

Pytanie 2: Czy sprzedają Państwo artykuły spawalnicze?
Odpowiedź: Nie, zajmujemy się prowadzeniem serwisu branży spawalniczej oraz wykonywaniem stron i zaawansowanych systemów internetowych.

Pytanie 3: Jak można dokonać zmiany danych firmy wpisanej do katalogu?
Odpowiedź: Prosimy o ponowne wpisanie firmy do katalogu. Po dokonaniu wpisu prosimy o wysłanie wiadomości z nazwą serwisu i firmy, tak byśmy mogli usunąć stary wpis.

Pytanie 4: Czy wpisanie firmy do katalogu jest płatne?
Odpowiedź: NIE, podstawowy wpis jest bezpłatny. Tylko rozszerzona prezentacja wraz z jej umieszczeniem na początku listy firm jest płatna dodatkowo.

Pytanie 5: Czy zamieszczanie ogłoszeń na giełdzie jest płatne?
Odpowiedź: NIE, obecnie korzystanie z giełdy jest bezpłatne.

Pytanie 6: Czy mogę zamieszczać na giełdzie ogłoszenia nie związane z branżą spawalniczą?
Odpowiedź: Administrator ma prawo usuwać zapytania nie mające żadnego związku z tematyką
giełdy.

Pytanie 7: Nie mogę się zalogować na giełdzie, dlaczego?
Odpowiedź: Istnieją dwie możliwe przyczyny problemów z logowaniem.
1. Utrata zanotowanych/zapamiętanych danych dostępowych.
2. Likwidacja dostępu przez redakcję serwisu, spowodowana naruszeniem zasad użytkowania giełdy lub serwisu, tj.:
- wpisanie niekompletnych danych przy rejestracji,
- podawanie swoich informacji reklamowych / kontaktowych np. adres strony www w treści ogłoszenia,
- wysyłanie ofert lub wiadomości innych niż zapytania za pośrednictwem katalogu firm (w oparciu o skargi od firm),
- zamieszczanie ofert niezgodnych z prawem, obraźliwych lub naruszający ogólnie przyjęte zasady etyki internetowej,
W obu przypadkach prosimy o kontakt w celu przywrócenia dostępu do giełdy.

Nie znalazłeś odpowiedzi?